mandag 8. oktober 2012

Anonyme Timeglass del 4- siste del

Oi. jeg rakk det :-) Siste del i Timeglass-utfordringen
Tema er fremdeles ; Ikke kvadratisk eller rektangulær. Det skal denne gang være et sett av 3 ting som matcher. 
 Jeg har laget en Flaske-tag, en til/fra lapp og et bordkort med samme layout. Papiret er fra Pion. Motivet er fotostempel fra Kreativ hobby. Det samme er tekststemplene jeg har brukt i dag. Blomsten kjøpte jeg også der.. usikker på prdusenten. Perler og pin er fra WOC. Det er også en bit bølgepapp malt med Crackle paint. 
 Bordkort i form av et lite staffelikort. Navnet til gjesten er håndskrevet på liten "tag".
 
 Front og baksiden på pakkelappen.. 

5 kommentarer:

Elizabeth sa...

Nydelig sett! Flott dekorert og lekre farger! Lykke til i konkurransen! Klem, Elizabeth

Anne Gerd sa...

Så nydelig et julesett - flott nisse:)

Brit Strikkenerd sa...

Så vakre ting du lager:)
Takker for at du deltar på mitt store julekalenderlotteri og takker for linken. Ønsker deg en fortsatt kreativ høst!!

Nine sa...

Så nydelig det du har laget. - som alltid. Ser at du har brukt fotostempel. Det får jeg ikke til, så tror jeg får ringe for noen tips! klem

May Britt sa...

tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
det var mye flott i din blogg også, morsom ide den flasketagen:) lykke til i konkuransen

klem maya