søndag 4. november 2012

Kort nr 2 i Kreativ Hobbys julekortutfordring- 12 julekort

Da har jeg fått laget et kort til til utfordringen hos Kreativ Hobby:
Jeg rotet rundt i julepapirene og fant noen mønsterark fra Kreativ Hobbys egen produksjon :-)
 Jeg endelig fått opp farten på fargelegging med mine Promarkere. Nissen, julehilsen og God Jul teksten er fra Kreativ Hobby.
blomsten er fra WOC. Den har jeg satt på en poinsetta stanset ut med Big shot, samme med hjertene. De har fått et strøk med Glossy og en hyssing. Bak motivet er det bølgepapp malt med craklepaint og svertet med vintage photo. Festet noen rinestones på motivet også. Charms er festet med hyssing og en brad. Den er kjøpt fra Korthobby. Blonden husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt. 
 Jeg liker jo å pynte innsiden også. Tekst fra Kreativ Hobby. snøkrystall er stanset ut med MS-punch i sølvfarget glitter-kartong. blomst er også MS-punch. 

Poststempel er fra Kreativ Hobby. det andre er gammelt og jeg husker ikke hvor jeg bestilte det.. 


Jeg legger det inn i utfordringer:
Anonyme Scrappere: Charms/metallpynt frist 05.11
Kortgleder: Jul frist 25.nov


4 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke et herligt julekort. Fint motiv.

Sissel sa...

Fine julekort du har laget til utfordringen! :)
Jeg er også med, og ser at jeg må kjøpe flere stempler. Lykke til!
Klem Sissel :)

Askepott sa...

Så fine julekort du lager. Jeg er også så vidt kommet i gang, og kjenner at jeg blir litt stresset når jeg ser at noen er ferdige. Venter på flere stempler fra Kreativ hobby. Lykke til videre med julekortutfordringa. :-)

Bettina L. sa...

Flott julekort. Liker designet med blonde, blomster og hjerter. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss snart igjen. Klem Bettina