fredag 20. august 2010

Dåpskort

Fikk bestilling på et dåpskort. Jeg likte løsningen på kortet i forrige innlegg, så jeg laget et over samme lest. Her er resultatet:
Teksten på innerkortet har jeg skrevet ut fra nettet. Pynten er lilla organsa bånd og en charms med to føtter.
Tekststempel på konvolutten er fra Kreativ Hobby.
Beltet rundt kortet er både en blonde og lilla organsabånd. Pyntet med blomster, en charms og "vimpler" med navn/dato for dåp.

Her er baksiden både på konvolutt og innerkort. Innerkortet har fått et skrivefelt og noen flate blomster ( skal jo passe inni konvolutten også og det holdt hardt når det 5 lag ark på inner delen :-P  )
Konvolutten har fått "varemerke og en dobbel sommerfugl sanset ut med MS-punch. Den har fått litt glitter etter at bildet ble tatt.

2 kommentarer:

mettepip sa...

Hei Eline!
Takk for hyggelig kommentar hos meg. Vært dårlig på blogging, bloggrunder og kreativitet i disse ferietider, og venter febrilsk på at lyst og inspirasjon skal komme tilbake;)
Da hjalp det jo å gå inn for å se på dette lekre dåpskortet ditt! Det var rett og slett nydelig, og flott løsning var det også!
Ha en fin helg!
klem fra

Mette

anne marie sa...

Nydelig kort:)
Det var kjempefint med så diskret mønsterark,og å skrive ut fra nettet er kjempelurt:)
Nydelig blomsterbukett,og jeg likte veldig godt de to "lappene" som henger på:)