tirsdag 10. august 2010

Utfordringen til Vintage utfordringsblogg.

Det er sommer og ferietid her. Vi har pusset opp og vært på tur så det har blitt liten tid til kort. Men nå har jeg nå fått laget et til ei ung frøken som hadde bursdag. Det passet godt til utfordringen til Vintage da det skulle brukes blomster.
Her har jeg brukt vintage bilde hentet fra nettet. Bak bildet har jeg laget en serviett med MS-punch og en sølvfarget lysmansjett i mettallfolie. Pynten ellers er blomster i flere farger, perler og sommerfugler stanset ut med MS punch. Den er dobbel og pyntet med glitter. Teksten er stempel fra Kreativ Hobby.


For å skape en helehet i kortet har jeg brukt samme bånd og MS-punc både inni og bak på kortet.  Punchen brukes som ramme til tekstenen. Papiret er såpass mønstrete at jeg valgte å ikke bruke mer pynt.

5 kommentarer:

anne marie sa...

Nydelig kort i flotte farger♥

Mette sa...

Flott vintagekort!! Nydelig med blomstene og ellers mange herlige detaljer!
Takk for du deltar på Vintage utfordring:)
Klem Mette

Nine sa...

Hei på deg - og fortsatt god sommer. Flott vintagekort du har laget. Måtte inn å kikke litt rundt for jeg skal lage kort til mamma og min nevo som begge har bursdag til lørdagen. Siden du er ferdig pusset opp hos deg - kanskje du skal male litt hos meg!!!!

Linda S. L sa...

knall flott kort! herlig gjennomført på alle sider, nydelig pyntet :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda

Benita sa...

Nydeligt kort med flotte detaljer

tak for deltagelsen i vintageudfordringen