onsdag 18. august 2010

Lite staffelikort. Utfordring 88 hos Sukkersøtt..

Jeg har tittet rundt i blogger her på nettet og hos Karis krok fant jeg en oppskrift på et lite staffelikort. Det måtte jeg bare prøve. Slik ble resultate
Jeg har brukt Spellbinders dies og siden kortet er rundt passet det å bruke til Sukkersøtt sin utfordring;" lag et kort som ikke er firkantet"Har brukt tekststempel fra Kreativ Hobby. Jeg var innom der i går og ble fristet til å kjøpe et brett med blingswirls. Det er jammen dekorativt.
To hjerte-perler fungerer som stopper for fronten. Ellers er det bare en liten oval til å skrive på og en liten blomst
Sett fra siden. Belager dårlige bilder =)

5 kommentarer:

anne marie sa...

Så nydelig dette kortet var♥ Tror ikke jeg har sett rundt staffelikort før,det var skikkelig stilig! Og nydelig pynta:)

Wenche sa...

Et flott easel-kort, Eline! Nydelig pyntet!
Takk for at du deltar hos Sukkersött!
Klem fra Wenche :0)

Yvonne sa...

Så stilig kort! Det ble utrolig kult med den spellbindersen bak! Og blomstene var råflotte!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Kari sa...

Nydelig kort! Så fint med roseknoppene som henger utenfor kortet, og skrivefeltet bakerst!

Klem, Kari

Gry-Beate sa...

Kjempe flott kort!! Jeg elsker staffelikort, og dette var mesterlig utført!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate