søndag 31. oktober 2010

Har hatt besøk av to unge kreative damer.

Jeg er så heldig at jeg har to flotte voksne jenter. Her om dagen kom den yngste på besøk sammen med ei venninne. De ville gjerne lage små takkekort til alle dem som hadde hjulpet dem frem til nylig avlagt svenneprøve. Da var det godt å ha et hobbyrom å låne bort. Jeg synes de var så flinke at jeg gjerne vil dele litt av kreativiteten til jentene med dere der ute.


De har vist stor kreativitete i bruk av det verktøyet de har funnet i "hulen" min =) .
Spellbinders dies i forskjellige former er basisen for de doble kortene. De laget tilsammen 20 superfine kort. Nå gleder jeg meg til at de skal komme og lage julekort og pakkelapper  =).
GRATULERER IDA OG ANNE MARTE.

2 kommentarer:

anne marie sa...

Kjempeproduksjon:) Masse fint her:)

Unknown sa...

Woho vi er sååå flinke!
Søt du er mor!:)<3
Kan ikke måle seg med dine kort da, men et sted må man vel begynne