onsdag 6. oktober 2010

Te-lys kort

I dag var det ikke mye energi til skolearbeid her. Da ble det litt snoking i blogger innimellom lesingen og Maja er en av de jeg besøker ofte. I dag hadde hun laget et kort etter te-lys tutorial fra Marianne. Maja hadde fylt kortet med sjokolade.. MMM.. Jeg fikk lyst til å prøve å lage et slikt kort også, så jeg fant tutorialen og satte igang. Her er resultatet:

Basen er bassil kartong. Pyntepapiret er to-sidig. handlet hos Kreativ Hobby, men jeg husker ikke hvilket det er..... Teksten er fra Kreativ Hobby. Bildet er hentet fra nettet. Organza-bånd til lukking og en sløyfe med en julekurv-charms.

Inni kortet har jeg brukt den ene siden av arket på esken til lys, tag og lomme og den andre siden på grunnkortet. Tekst-stempel er fra Kreativ Hobby. Organza-bånd brukes ti lukking av esken med lysene og til kortet.

Bør vel ta et kurs i foto, men det får bli en annen gang  =). Bedre å ta bilder ute, men det er tiden for utebilder i dette været så da får jeg bruke dette. Takk for at du titter innom =)

5 kommentarer:

anne marie sa...

Kjempeflott kort:)
Synes de er så fine disse kortene med "litt ekstra" :)

sjeroks sa...

åååå<3 så utrolig flott den var:D
nydelig
ønsker deg en nydelig torsdag
klem fra siri

Elins reiseblogg sa...

Så fint at du vil være med på min Give away :) Ønsker deg en flott søndagskveld.

Guro sa...

Nydelig telysjulekort du har laget! Helt enig med Anne Marie, kortene har det lille ekstra :-)
Ha en fin søndag, og takk for at du er med på candyen min som jeg trekker i kveld :-)
Klem Guro

Turid sa...

Hei Eline:)
Kjempeflott telyskort - nydelige farger også - riktig JUL:))

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min - skulle svare deg, men finner ikke email til deg - så jeg skriver her...
Joda, jeg måtte manipulere litt - syntes ikke det var fint med de åpningene.. La til i störrelse så det ble helt firkanta, og prega alle sidene likt, kliptte bort litt i hjörnene og bretta som på telyskortet..

Uff av meg - dette ble sikker gresk, vet ikke om jeg forstår det selv engang *ler* men jeg har laga en tegning - bare å maile meg på
tuhesa@gmail.com - så sender jeg den selvfölgelig,

Ha en fin uke Eline,
klemmer fra Turid