søndag 31. oktober 2010

Rammekort. Utfordring hos Kreativ Hobby

Jeg har snoket rundt i bloggverden og hos Turid fant jeg et flott rammekort. Det fikk jeg lyst til å prøve på selv også. Her er mitt resultat.
  

 Jeg feilberegnet litt da jeg brukte linjal og blyant for å finne vinudet jeg skulle skjære ut, så det ble ikke helt i senter, men jeg synes det ble greit likevel "smile". Bedre lykke neste gang..
Jeg har brukt MS-punch som bakgrunn til bildet som er skrevet ut fra nettet. Pyntet med litt blomster og charms og et tekst-banner. Teksten er fra Kreativ Hobby.



Her ser du kanskje ramme-effekten  "smile"

Inni ble det ikke helt likt som fronten denne gang. Ny spellbindere har plutselig funnet veien hit "smile" så da synes jeg det var moro å prøve dem. Tekststemplet er kjøpt på Bikuben i fjor, men jeg husker ikke produsenten =). Blondeservietter sverter med Vintage photo fra Distress er underlaget. og en blomst fra Prima er pynten.
Bak ble det veldig enkelt.

8 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Så nydelig dette var!Herlig!
Janne

Nine sa...

Hei på deg!
Nydelig kort du har laget. Veldig stilig med ramme - og de nye Spellbinders'ene var veldig fine.
Syns forresten også at Ida og venninnen har vært kjempeflinke til å lage takkekort.
Her går det litt tregt om dagen. Har ikke laget stort av kort. Noen julekort som kommer ut om litt, men det er også det!

Turid sa...

Hei Eline:)
Så kjempelekkert rammekortet ditt ble!!! Nydelige papir og farger -
og like lekkert på insiden også!!!
Det har du virkelig lykkes med - og visst var det morsomt å lage??

... ble også kjempeimponert over den store flotte produksjonen fra jentene - vilken tur de har som får fri tilgang til ditt hobbyrum og alt utstyr:)

Har scrolla opp o ner hos deg - kjäre vene så mye flott du lager, tar av meg hatten jeg!!!
Linker til deg i bloggen min, her må jeg bare komme på besök ofte, du er en riktig inspirasjonskilde:)

Ha en flott uke,
klemmer fra Turid

mettepip sa...

Så flott julekort i nydelig julefarger! Ble veldig stilig med rammen!
klem fra
Mette

GryA sa...

Oi dette var flott! Hyggelig at du ville være med å feire inne hos meg!

Maya sa...

Nyyydelig rammekort!!
Lekker effekt, og så lekkert pyntet!
Klem fra Maya

anne marie sa...

Wow,rammekort var flott:) Så nydelig du har gjort det♥

Li/Småtingene sa...

Hei!
Takk for titten inne hos meg, - da fikk jeg jo anledning til å "finne" deg også! ;-)

Har sett på alt du har laget, og må bare si:
Ojojoj!!!
Dette er noe annet enn de "hjemmelagede" julekortene våre; med et klistremerke og litt glitterlim... ;-)
Så flink du er!

Ha ei fin og kreativ uke!