onsdag 16. februar 2011

Bursdagkort for februar

Min datter, som fikk boken i forrige vedlegg, har bursdag og måtte jo få kort også. Kortet passer til Kreative Krumsprings utfordring.  Her er kortet:

 Maja Design er min favoritt fortiden, ingen hemmelighet det =). Jeg har her brukt Fika serien. Bildet har jeg fra nettet, tror jeg.. Blonden bak bildet har fått et organsa-bånd på og bånd har jeg også knyttet rundt blomsterbuketten. Metallpynt er en rundel under brad, to pyntenåler og et hjerte i buketten og en kjole som henger fra den "pebel". Var litt for raskt på labben da jeg tok bildet og da henger jo ikke kjolen som den skal.. Sukk.. alltid dårlig tid her i gården...
 Innsiden er enkel denne gang. kun label laget med spellbinders og en liten blomst. Papiret er så dekorativt at jeg ikke vil dekke det til..
 Bak samme som inni.


2 kommentarer:

Linda sa...

Kjempefint kort! Gjennomført og flott inni og! ikke rart du liker maja arkene, de er en stor favoritt her og! :) Tusen takk for bidraget!

Anette sa...

Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
--klem--