onsdag 16. februar 2011

Oppskriftsbok

Min eldste datter hadde behov for en bok til å skrive inn egne oppskrifter og da fant jeg en notisbok med harde permer jeg har scrappet. Her er resultatet,

 Jeg plukket permene av boken og kledde alle sidene med grønn Bazzil. Maja Design papir er bakgrunn. Bak motivet er det bit bølgepapp malt med scrackle paint, en kakeserviett, en kopi av en gammel kokebok fra 1800tallet, hentet fra nettet og et kaffefilter svertet med vintage photo. Motivet er i rosafarger og det samme er organsabåndet som ligger på blonden. bånd er det også i tag som stikker opp av kaffefiltere. Metallpynten er to kvister med fugler på og en øyestikker under blomstenen og brads både på Banner og Motivet
 bak har jeg kunn laget en label med spellbinders og teksten ; Utgitt på morsforlag 2011.
glemte å ta bilde av innsiden, men den har bare grønn Bazzil og en liknende label med en personlig hilsen. Så var det bare å henge permene på blokken igjen.

Jeg legger dette inn i utfordringenen:
Nordsalten hobbyklubb; vintage med a hint of pink


5 kommentarer:

WencheP sa...

Superflott! Kjempelekkert dekorert! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Marianne sa...

Kjempelekker bok - her håper jeg datteren blir fornøyd!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vi har i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

Papirskreppa sa...

Denne må vel bli fin å bruke. Veldig fin bok. Tusen takk for at du delter i NSHK utfordring.

Anne Bente sa...

total nydeligt , lækkert pyntet også

1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

anne marie sa...

Nydelig♥ Og så utgitt på morsforlag:) Kjempestilig:)