torsdag 10. februar 2011

Bursdagkort

 Igjen et bursdagskort til et familiemedlem. Hadde glemt å ta bilde av kortet og måtte ta et i full fart før vi skulle i bursdag. Da går det som her, man glemmer at blitzen er på. Men det går fint ann å se hva det er, så jeg prøver meg på utfordringen til Scrappekammeret.

Igjen har jeg brukt Maja Designark , 7Gypsies orchestra ark og et kaffefilter farget med kaffe ligger under kakeservietten. Motivet er fra nettet og blomstenen kjøpt på Bikuben. Noen av dem er farget med kaffe og fått litt sølv- stickles. . Blader er stanset ut med MS punch. blingswirl og metallpynten  har jeg også brukt. I metall "rammen" har jeg limt en "glasskule" med bilde av rose inni,

Enkel innside. MS punch er så greie å bruke. Her sammen med bånd og et lite teksstempel fra Kreativ Hobby, Bak den borden og båndet er det mulig å stikke inn en tag eller gavekort.Glemte å ta bilde av baksiden på kortet denne gang.. sånn går det når man har det for travelt. .

6 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Kjæmpe fint :)

Berit sa...

Så lekkert!!
Klem, Berit:)

Grethe sa...

Kjempefint bursdagskort du har laget! Takk for at du er med på bursdagsutfordringen vår!!

Takk også for besøket i bloggen min! Gøy at du er med og bursdagshopper med Scrappekammeret!!

Nine sa...

Som alltid helt fantastisk det du lager. Masse flotte detaljer, som jeg selv kan se lenge etter. Lykke til i utfordringen!

Anette sa...

Et kjempeflott og vel gjennomført kort du har laget!
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
--klem--

Renee Matarese sa...

Very beautiful! I love the flowers and sheet music.