lørdag 22. januar 2011

After eight eske.

 Da har jeg endelig fått laget min første After Eight eske. Det var moro, så det blir det garantert flere av. Den passer til utfordring hos Sukkersøtt # 109. Lage noe med sjokolade er oppgaven,..

Jeg har brukt Maja Design papir. Det er tykt og fint å jobbe med. Bildet er fra nettet, Hjertene er stanset ut med Quickutz. et i lilla og et i glitterkartong. blomster og bling er det også.l

Fronten på lokket har fått enkel pynt. Blomst plassert i ovel/ scolloped oval fra Spellbinders. Perler som "feste".
Under lokket har jeg laget samme ovaler med håndskrevet tekst.

8 kommentarer:

Lene Aase sa...

Kjempeflott after eight eske du har laget!
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Lene:)

Maya sa...

Heisann Eline,
Tusen tusen takk for koselig kommentar, og flotte ord :)
Skal vi se da, hvilke tusjer som kan lønne seg å ha..
Hmmm..
Jeg bruker mye brunt; Cinnamon, Tan, Putty og almond er fine sammen :)
Grønt; Pine, forest green og Pear green.
Blå; Cobalt blue, Powder blue, Pastel blue.
Lilla; Slate, Amethyst, Lilac, Lavender
Blå/Lilla; Bluebell, Orchid

Så det spørs hvilke farger du liker og hvilke farger du har ;)
Jeg har begynt å legge ut fargene i bloggen min, så se der om du finner noen kombinasjoner du liker.
Håper det var til litt hjelp :)
Klem fra Maya

Yvonne sa...

Denne var kjempestilig! Og helt enig, After Eight-esker er morsomme å lage! Veldig lekkert med blomstene dine.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Inger Marie sa...

Nydelig pynta After Eight eske:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Inger Marie

anne marie sa...

Nydelig pyntet eske:)
Tusen takk for at du er med på blogcandyen min:)

Berit sa...

Nydelig eske! Lekkert dekorert!
Når det gjelder vin-tagen min så har jeg bare tegnet en mal på frihånd:)
-klem-

Kari sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min! Så mye fint du lager - hit kommer jeg gjerne på besøk igjen!

Klem, Kari

Anette sa...

Tusen takk for at du vil være med på blogcandy'en min!
Lykke til i trekningen!
-klem-