søndag 9. januar 2011

Og et bursdagskort igjen =D

Da har jeg laget 4 burdagskort og mangler bare et for at alle i familien med bursdag i januar får sitt kort =D.. Dette kortet er laget etter skisse fra Vintage Udfordringsblogg, og jeg legger det inn der og hos Sukkersøtt og Scrappekammeret
Her har jeg igjen brukt mønsterark fra Maya Design og 7gyPsies. Ms punch er brukt til kant på det smale panelet. Bildet er fra nett og kantet med tynn blonde og bling i hjørnene. Charmsen har vist kommet litt i "vinden", men siden jeg alt hadde gitt bort kortet fikk jeg ikke nytt bilde. =D  Blomsterbuketten består av 5 ulike blomster, så da passer det til utfordringen hos  Scrappekammeret.


På innsiden ses skissen bedre. Jeg har ikke mye pynt her, bare laget tekstfelt med bling i hjørnene. Tekst er fra Nordstamp og flaske og glass fra Kreativ Hobby.
Samme her.

13 kommentarer:

Kianel sa...

Beautiful creation!
Thanks for playing with us at Vintage Udfordring!
Love from France, Kianel.

jannes hobbykrok sa...

Nydelig! De arkene er så flotte! Synes baksiden din var skikkelig stilig og!
Klem,Janne

Gry-Beate sa...

For et kjempe lekkert kort!! Nydelig dekorert, i kjempe flotte farger!
Takk for at du delta hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

Dorthe/Dob sa...

Meget smukt kort.
Der er mange smukke detaljer .
Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

Wenche sa...

Dette var helt nydelig, Eline!!
Lekre farger og vakkert dekorert ;)
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Yvonne sa...

Nydelig kort! Nydelig papir og nydelig motiv! Kort sagt, nydelig!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret og Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Nine sa...

Hei på deg! Så flotte kort du har laget. Jammen har du vært produktiv på nyåret! Og så mange utfordringer som du får "slengt" deg med på! Lykke til - bidragene er det jo ikke noe å si på! Her går det tregt nå og har gjort det lenge, men sånn er det.

Linda S. L sa...

kjempe fint kort du har laget, fine farger og detaljer :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klem linda s l

eba sa...

Det var bare vakkert!

Anette sa...

Et nyyydelig kort du har laget! Herlige blomster og detaljer, og kjempeflott den blondekanten under bildet!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
God helg!
-Anette-

Marianne sa...

Lekkert kort, Eline - dette er du god på!
Takk for hyggelig kommentar hos meg, jeg synes det er veldig hyggelig å høre (lese) at det jeg skriver inspirer andre. Da er jo hensikten oppnådd!
God helg til deg!
♥ Marianne

Benita sa...

jeg er såååå imponeret over jer der laver samme opsætning på alle fire sider af kortet! wauw!!!

jeg elsker lilla og dette kort er bare så smukt. Har lige bestilt serien fra maja, og nu glæder jeg mig endnu mere til at få den i hænderne.

tak for din deltagelse hos vintageudfordringen. :)

anne marie sa...

Nydelig kort♥
Kjempefint med lilla,og nydelig blomsterdandering:)