torsdag 6. januar 2011

Et nytt bursdagskort

Vi har flere bursdager her i januar. Min svigerinne fikk dette kortet. Det passer til utfordringer hos Anonyme Scrappere og Nordsalten-hobbyklubb. Det passer også til Sukkersøtt sin utfordring nr 107 
Jeg fant dette bildet på nett og synes det passet fint til kort nå i disse snø-rike dagene vi har her i Sandefjord. Jeg har brukt Maja Design papir og Orchestra fra 7gyPsies. bak bildet igjen en bit bølgepapp med craclepaint. Blomster, perler, en snøstjerne-charms og snøstjerne punch fra MS er pynt. Det er også en "glassperle" med bilde i. Den var i den fine pakken jeg fikk fra Mo9ca =D

Inni har jeg samme layout som på fornten. I steden for bilde har jeg laget et felt til tekst kantet med MS-punch. Pynten er kun et par MS snøstjerner med perler.

Samme bak som inni.

12 kommentarer:

WencheP sa...

Dette ble helt nydelig. Likte motivet veldig godt og du har pyntet utrolig flott. Likte veldig godt at du har pyntet så fint på alle sidene. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Trine Lise sa...

No så nydelig! Din stil er bare skjønn :)
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Anne sa...

Så flott kort, jeg likte så godt den søte buketten du har satt sammen, helt nydelig. :)

Yvonne sa...

Nydelig kort! Blomsterbuketten din ble veldig flott, og innsidene, wow, så lekre!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

eba sa...

Herlig kort! Stilig bilde og fint oppsett!

Anne Bente sa...

wawwww noget såååå super flot

1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.
klemmm

Inger Marie sa...

Lekkert gjennomført kort :)
Takk for at du delrar hos Sukkersøtt:))
Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Nydelig kort! Utrolig gjennomført og flott, gir meg inspirasjon :-)
Heidi

Papirskreppa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Papirskreppa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Papirskreppa sa...

Det motivet var artig! Så fint du har pyntet på alle sidene. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Knerten sa...

Utrolig flott kort, nydelig motiv og veldig flott pyntet. Likte den buketten du har laget her :-)