onsdag 5. januar 2011

Maja Design har så lekre mønster ark....

Da jeg vare på Bikuben rett før jul kjøpte jeg noen ark fra Maja Design. Så da Scrappekammeret har en utfordring med inspirasjon fra matoppskrifter, ble dette kortet til. Det passer også til Kort-O-Mania sin utfordring 32, bruk metall og eller charms på kort.
Jeg har brukt Majas Design ark; Fika?Bjørnbærskakor. Siden det er så lekre bær og oppskriften er trykt på papiret så jeg bruker det som motiv. Pynten er litt blomster, den største har jeg farget i kaffe. Så er det et par perlestrå og en bling swirl. Metall er det i rundell under bradsen på nedbretten, på eybakeletten i tag og i øverste hjørnet.
Mønsterarket er 2 sidig, så jeg har brukt begge sider som bakgrunn sammen med en kakeserviett.
Nærbilde av oppskriften. Den er litt utydelig, men det er mulig å lese den =D.

 Inni kortet ses bakgrunnen bedre. Jeg har ikke brukt mye stæsj her, kun et felt til tekst hvor jeg har brukt MS punch. Kortet skal gis til en spesiell dame, så da passet det med dette tekststempelet fra Kreativ Hobby. Blomsten har en metall rundell i senter.

Bak har jeg ikke brukt noe stæsj.Bjørnebærene er nok synes jeg =D

6 kommentarer:

Jill sa...

Så fint kort du har laget!
Mottakeren blir nok kjempeglad :)
Enig med deg om Maja Design arkene, sååå lekre...
Ha en fin dag videre!
/Jill

Anette sa...

Herlig kort du har laget! Og superflotte mønsterark!!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

bestevenn sa...

Stilig kort med herlig bruk av mønsterark. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til KOrt o mania.

Jeanette sa...

Fint kort du har laget, og ja, Maja design har nydelige ark! Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

Kort O Mania sa...

så flott kort! :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra Linda S L

Guro sa...

Nydelig!!! Lekre duse farger og stilig satt sammen :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania!
Klem Guro