torsdag 7. april 2011

Et kort innlegg i en travel hverdag.

Her er det ikke mye tid til hobby om dagen. Studier og jobb tar mye tid. Jeg har vært i praksis og som takk for meg rakk jeg 4 små kort i full fart. Jeg er veldig fornøyd med å ha stansemaskin, da blir det lett å lage noe. Jeg måtte bruke mobilen til å ta bilde denne gangen og jeg rekk bare å ta bilde av frontene. Hvert kort har fått samme layout inni som utenpå ved at jeg har brukt samme spellbinders. en har jeg hatt stempel på og en til personlig hilsen. samme på baksiden, men det rakk jeg altså ikke å få tatt bilde av..
 Jeg kommer sterkere tilbake når jeg får litt bedre tid. Ha en fin vår med lysere og lengre dager.

3 kommentarer:

Jill sa...

Hei på deg :)
Superfine kort!
Jeg har noe til deg på bloggen min
Masse klemmer fra Jill

Nine sa...

Hei på deg

Så flotte kort du har laget - igjen - eller - som alltid.

anne marie sa...

Nydelige kort♥