lørdag 30. april 2011

Mitt første bok-kort

Jeg har en fantastisk god venninne og kollega som fylte 40 i går. Det krevert jo kort, og siden hun er en habil scrapper selv, krevde det litt ekstra innsats.Jeg lette rundt i bloggene til flere av dere der ute for å finne noe spesielt og fant at mange hadde laget slikte bok-kort og det falt jeg for. Her er altså mitt første bok-kort:

 Noen har sikkert lagt merke til at jeg liker vintage-stilen. Bildet fant jeg på nett for en stund siden. Det passer utrolog godt til mottakeren. Hun er en morsom og aktiv dame som aldrig sitter stille uten å ha noe i hendene, spesielt er hun aktiv med strikkepinnenen. Arkene er Maja Design. Pyntet med blonde, organza bånd, blomster, perleswirls, perlestrå, perler og charms. Perlestrå, perlene og rosene er fra Kort og Godt

 Inni har jeg brukt Spellbinders og laget en tag til personlig hilsen og til underlag for tekststemplene. Teksten er fra Northstamp mener jeg å huske. Her har jeg også brukt blomster og perler.
På ryggen har jeg stanset ut navn og tall med maskin.
Baksiden har samme blonde og bånd som fronten. og dette stemplet passet til mottakeren, hun er et fyrverkeri..full av energi hele tiden.


Kortet har jeg lagt inn på utfordringer hos:

Scrappekammeret: # 29; alt er tillatt
Annonyme Scrappere: # 21. Humorkort.
Scrapperiket : hjerter
Kort  og godt:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss så stilig denne var! Kjempe det motivet da -og lekkert pynta! Fine farger og dekor
Legger meg som følger her inne -mye flott å finne her:)

Yvonne sa...

Råflott bokkort! Denne blir helt sikkert scrappevenninnen din glad for. Herlig motiv du har brukt her og, det må jo være midt i blinken for en strikkelglad :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Anne sa...

Wow, dette var sykt lekkert da!
Utrolig mange flotte detaljer, og superherlig motiv. :)

Klem, Anne.

unni's scrappeboble sa...

WOWW for ei nyydelig flott pyntet bok du har laget :D
Tusen takk for at deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

Nine sa...

Kjære deg, dette kortet (boken) passet utrolig bra til mottakeren. Fantastisk. Det var dessuten en veldig hyggelig fest. Klem fra Ingelin