søndag 8. mai 2011

Kort til mann

Jeg har laget konvoluttkort til min bror. Det er ikke brukt blomster på kortet, så da passer det til utfordring  hos Scrappekammeret.

 Mottaker er glad i skog og mark. Derfor synes jeg dette bildet passet som motiv.
 Ingen blomster her heller, Bare en fugl på en gren
Inni kortet ble det lagt et gavekort og tag er til å skrive hilsen på.

Materialer:
Papir: Maja design, bølgepapp malt med crackle paint og en blondeseriett
Motiv: fra nettet
Metallpynt: Kort og Godt
Tekst: North star stamp stempel og fra PC
Punch: MS og QK-tag

Legges inn iutfordringene:
Papirdokkene: Alt er tillatt
Scrappekammeret: Lag til en gutt. Uten blomster
Kort og godt: sommerfugler

6 kommentarer:

Diddij sa...

Kjempe flott kort du har laget til din bror :)

Tusen takk for din deltakelse hos papirdokkene :)
Ha en fin dag :D

***Linn

Lone sa...

Hej Eline.
Jeg har været en tur rundt på din blog. FINE ting du laver.Kortet/pungen på min blog,er bazill der er embrosset med en curtlebug embrossingdies og bagefter embrosset med klar sværte og klar embrossingpulver, det giver dette
skind-look.
Knus Lone

Grethe sa...

Og tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Grethe sa...

Flott kort du har laget til din bror. Hadde veldig sansen for de papirene og oppsettet var veldig flott!

Anette sa...

Et kjempeflott kort du har laget! Nydelige farger og pynting ;)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
--klem--

Anne sa...

Så flott kort du har laget! ikke enkelt å lage kort til mannfolk, men det må jeg jo si du har klart da!

Takk for ditt bidrag til papirdokkene

Smil fra Anne:)