fredag 13. mai 2011

Herrekort....

Svigerfar har bursdag og han må jo også få kort. Jeg har for en gangs skyld ikke laget et "typisk meg" kort, men det ble i alle fall maskulint synes jeg.. =)
 Jeg har laget et ganske enkelt og rent kort denne gang, uten alt stæsj jeg pleier å ha.. Jeg har mønsterar og brunt organza bånd på alle sidene. på fronten har jeg også en panel hvor jeg har stemplet og svertet i katet, over der har jeg en bølgepapp jeg har malt med craclepaint og så motiv. hjørnene har fått platina glitter. tekst er skrevet ut med PC.
 Innsiden er som vanlig lik utsiden i bunnen. jeg har skrevet ut tekst fra pc og på andre siden er det til personlig hilsen.
...og baksiden likner innsiden..
Materiell:
Papir: brun Bazzil som base, Maja Design mønster ark
Motivet: bildet har jeg funnet på nettet
Pynt: Nøkkel er fra Korthobby, lenke tror jeg er Tin Holtz. Sommerfuglene vet jeg ikke.
MS punch til feltene inni.

Jeg legger det inn på følgende utfordringer:
Skrappekammeret: lag noe til en gutt. Uten blomster
Midnight madnes: Tuesday weekly sketch callange
Papirdokkene: alt er lov




16 kommentarer:

Phyllis sa...

Eline, A BIG WARM WELCOME to the Midnight Madness Sketch Challenge!! We are delighted that you have joined us. Your card is AWESOME!! Love your monochromatic color palette!! The Midnight Madness Design Team thanks you for playing in our challenge this week!!

Phyllis - Midnight Madness Design Team

Priscilla sa...

A BIG warm WELCOME to our challenges. We are thrilled you have entered. It is a joy to check out new blogs and peoples work. Love your card and what a great take on the sketch. I hope you keep coming back. Thank you so much for joining in the fun this week at the Midnight Madness sketch challenge.
Priscilla
MMSC Hostess

Lovely Linda sa...

Hello Eline - welcome to the MMSC - and what a wonderful entry you have made with this gorgeous card! I love your image and the monchromatic look - totally vintage and absolutely stunning. It is great having you play along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge this week - we love to see you! {{{hugs}}}
Linda MMSC Design Team

Anne sa...

Detta var jo bare rett og slett et knallflott kort til en mann:) Liker så godt fargene du har brukt, og bilde var jo bare tøft:)

Takk for at du deltar med det hos oss papirdokker

Smil fra Anne:)

Yvonne sa...

Kjempestilig maskulint kort! Og jeg falt helt pladask for den MS-punchen din. Tror nok den må på ønskelista mi :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Darlene sa...

Oh Eline ... this is FABULOUS! You've certainly captured beauty and masculinity all at the same time ... FANTASTIC!!

Thanks SO MUCH for sharing this awesome creation with us over at the Midnight Madness Sketch Challenge! I just can't wait to see what you create next challenge ... hope to see you then!

Darlene
"priscillastyles" DT

Diddij sa...

Kjempe fint, og helt klart maskulint ;)
Liker fargene, og pynten, ja alt..

Takker for at du deltar hos oss papirdokker :)
***Linn

Peggy T. sa...

Eline, I love your beautiful card. I love vintage and this card is stunning. Thank you for joining in at MMSC103. I can't wait to see you next challenge entry.

Peggy T.
PSDT

America sa...

GORGEOUS vintage look and masculine card!! WOW use of color too! Great Job on the MM Sketch!! THANKS so much for coming to play along with us at Midnight Madness Sketch Challenge Blog this week!! Sure hope to see you again next week! :)

Anonym sa...

Flott herre-kort i fine farger -kul bil!
Klem, Tove

Henrikke sa...

Hei!!! :)

DU er vinneren av candyen min! :) Ta en tur inn til bloggen der finner du resten av detaljene :)

Klem Henrikke

Renee Matarese sa...

This is stunning! I just love that vintage image of the car and how you've shaded around it. The colors are wonderful and the little charm couldn't be more perfect! Thanks so much for joining us at Midnight Madness sketch challenge. Hope to see you again soon.
~Renee
MMSC DT

marsha sa...

Eline, WELCOME to the Midnight Madness Sketch Challenge! We're so glad you joined us this week! You card immediately drew my eye with that gorgeous vintage image. This is definitely a favorite of mine this week! Thanks again for joining us and we hope you will come back and play again next week!
Hugs,
Marsha
MMSC-DT

Gunn (MsPlum) sa...

Hei Eline
Velkommen til Midnight Madness utfordringen!
Dette var et knalltøft herrekort. Lekkert, stilig, kult og maskulint! Det er bra jobba!

Mvh
Gunn
Midnight Madness DT

Silke Ledlow sa...

Beautiful vintage card! Love all the perfect details and the wonderful image you used! Thank you for joining us at the MMSC this week! Hugs ~S~

Anette sa...

Et herlig kort du har laget!! Nydelige bruntoner! Og lekkert pyntet på alle sider!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
I dag har vi publisert en ny spennende utfordring - håper du blir med!
--klem--