søndag 15. mai 2011

Bursdag... igjen

Yngste datter har blitt 21. Kortet hennes ble et shabby chic vintage kort.
Her har jeg brukt mønsterpapir, kopi av en bokside, en blondeserviett som underlag til bilde fra nettet. Perler i hjørner både på motiv og på selve kortet.
inni har fått samme design som utsiden. Perler her også
 
... samme har baksiden..perler er med..

Materiell:
Papir: Maja design og Bazzil
Pynt: blomster Kort og godt og hjerter fra Korthobby og Godt, perlene er jeg usikker på
Stemplene: Tekst fra Kreativ Hobby, skilpadda husker jeg ikke
Jeg legger kortet inn på utfordringer  hos:
Scrapperiket: Bursdag
Papirdokkene: Alt er tillatt
Nordsalten bobbyklubb: Perler
Double Dutch: vintage

9 kommentarer:

Anne sa...

Herlig kort i vakre duse farger! Nydelig!

Takk igjen for ditt bidrag til papirdokkene

Smil fra Anne:)

Anne Bente sa...

total lækkert kort,så flot pyntet

100000 tak for at du deltager på NSHKS udfordring

klemmmm

WencheP sa...

Vanvittig flott. Nydelig pyntet, lekre detaljer! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Kristine sa...

For ett nydelig kort du har laget :)
Herlige duse farger, ett flott motiv og nydelig pyntet :)
Mange flotte detaljer!

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
Ha en flott 17 mai!

Kristine
Scrapperiket

Diddij sa...

Herlig kort, i herlige farger.. Elsker papirene til maja design :)

Masse flotte detaljer :)

Takk for ditt bidrag til papirdokkene :)
*Linn

Nine sa...

Nydelig kort, kjære deg. Kan tenke meg at mottakeren ble fornøyd. :-)

Mari sa...

Nydelig vintage kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

Klem Mari - NSHK

Jorunn sa...

For et nydelig kort du har laget! Fargene er bare så herlige. Det ble kjempefint med alle hjertene, både som perler og metallpynt :)
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!!

Unknown sa...

Kjempeflott kort i deilige farger :)


klem

Carina
Nordsalten Hobbyklubb