søndag 29. mai 2011

Vennekort

I dag har det vært scrappe-dag her. Jeg hadde besøk i formiddag og det ble både kort og skravling.Jeg fikk ikke helt til det jeg hadde tenkt i dag, noen restekort. Så jeg fant en bakgrunn med tekst jeg hadde laget for lenge siden. Jeg har brukt alkoholblekk blandet med gull for å få til bakgrunnen og så stemplet jeg en tekst på det. Et kort som faktisk ikke har noen bestemt mottaker, for en gangs skyld :-)
 Ikke mye dill her til å vær meg, men det ble da "noen" blomster og litt metallpynt. og en blondeserviett kan du ane i øvre delen av motivet.
 Veldig enkel innside denne gang. Kan hende jeg putter på litt mer før jeg gir det bort. =)
Enkel bakside også.. kan nok hende det kommer en blomst eller noe her også... det kommer litt ann på hvem som skal få kortet.. = )

Materialer:
Papir: Maja Design. og Bazzil..
Punch: MS- edge around the page, QK-dies til motivet.
Blomster fra ulike steder
Mettall pynt er fra Korthobby.

Jeg legger kortet inn på følgende utfordringer:
Scrappekammeret: Lag en egen dekorasjon.. Jeg har laget bakgrunn/ motiv
Kort-O-Mania: Ikke bruke bildemotiv..
A Spoon Full of Sugar: Flower power

5 kommentarer:

Jill sa...

Nydelig kort Eline!
Det er så fint med kort uten bilde, men bare tekst i stedet :)
For noen fine metall pynt du hadde, hvor har du kjøpt de?
Flink er du som har farget inn papiret! Superfint :)
Klemmer til deg fra Jill

Nelle sa...

Underbart kort, lika fin på insidan som på utsidan!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
Kram från Nelle

Linda S. L sa...

søtt lite kort, flott tekst og nydelig pyntet :D
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
klemmmm

Yvonne sa...

Stilig! Digger papiret du har laget selv, utrolig kult fargespill. Lekre innsider og.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Angella sa...

Flott bakgrunn Eline.. og flott kort.
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret.

Angella