søndag 17. april 2011

Kokebok nr 2

Jeg har endelig blitt ferdig med kokebok nr 2. Begge døtrene i huset har flyttet for seg selv og da passet det med en bok med deres favoritter fra mors kjøkken =).
Boksens forside og den ene oppskriftene kan passe til utfordringen #28 hos Scrappekammeret; Kammerpikenes sommerinspirasjon.
 Bildet er litt utydelig fordi jeg laminerte det før jeg limte det på utsiden av boken. Bildet er fra nettet og metallpynt fra kort og godt.
 Dette papiret passer til utfordringen. Husker ikke hvor jeg har det fra, men motivet er sommerlig med blomster og sommerfugler. På høyre side har jeg limt på en sommerfugl jeg har klippet ut fra papiret. På venstre side har jeg brukt en sommerfugl punch fra MS. Det er også brukt et par store blomster med bling i senter.

2 kommentarer:

anne marie sa...

Å herlighet,sier jeg bare:) For en flott kokebok! Så flink du er som fullfører slike prosjekter:)

Henrikke sa...

Hei Eline ;-)

Jeg tror det er fra Papirhobby eller noe. Jeg er egentlig ikke helt sikker. Tror jeg kjøpte det på salg en gang?? ;-) Håper du finner det!! Tusen takk for så flotte ord :-) Klem