tirsdag 7. juni 2011

Årets første julekort

I år har jeg startet forberedelsene til årets julekort tidlig, så det hende alle får hjemmelaget kort i år=).
Jeg har startet med å lete etter motiver og på Magic Moonlight fant jeg dette nydelige bildet. Fristelsen ble for stor, måtte bare prøve meg på et julekort, selv om det er juni=)
 Bildet er, som sagt fra nettet. Jeg har brukt blonde, rødt silkebånd, rødt organza bånd og sølvtråd til å henge charms i. Kortet passer dermed til Scrappekammeret sin utfordring.  
Jeg har også 5 blomster og blonden har 5 spisser.
 Enkel innside.

Materiale:
Papir: BoBunny.
Punch: MS poinsetta punch, Spellbinders dies
Stempel: tekster fra Kreativ Hobby
Blomster: Kort og godt
Charms: Korthobby
Blonder og bånd er kjøpt på Kreativ hobby.

Jeg legger kortet inn på  følgende utfordringer:
Scrappekammeret: Bruk minst 2 forskjellige bånd/ blonder.
Sketchy Colors: Fargene rød, grønn og hvit.
Kortgleder:  Kortgleder fyller 5 år og urfordringen er tallet 5, 5 blomster, 5 mønster ark etc..

6 kommentarer:

Berit sa...

Så nydelig et julekort da!! beundrer deg som klarer å lage julekort nå. Jeg har lagt vekk alt som har med jul og gjøre og det klarer jeg nok ikke å ta fram igjen før sommeren er over:)
Klem, Berit

anne marie sa...

Bare nydelig♥
Og bildet var kjempeflott! Tenk så fint det er at vi bare kan sette oss ned og google etter bilder:) Helt fantastisk,spør du meg:D

❤ Kaia sa...

For ett lekkert julekort... Godt å være litt tidlig ute med produksjonen.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Grethe sa...

Så imponert over alle som kommer igang med julekortproduksjon så tidlig!
Og et lekkert kort har du også laget!
Flott motiv, og lekre bånd!
Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!
Klem!

Nine sa...

Du er ikke sann - julekort nå! Laila da, er hun ferdig med sine? Er det der du har hentet inspirasjonen? He, he... gode, driftige damer!

Anette sa...

Julekort ja..... heldigvis leeenge til jul :)
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
Klem, Anette ;)