onsdag 8. juni 2011

MMSC 107 challange

Jeg har laget et bursdags kort etter skisse fra MMSC.  Her er resultatet. Litt dårlige bilder her.
#
I have played with the sketch at MMSC. Here is the result.

 Jeg har brukt papir fra Pion Design. En blonde-serviett og Spellbinders dies bak bildet som er hentet fra Internett.  
#
I have used paper from Pion Design and photo from Internet. Spellbinders dies for the image. Embellishment:
 Flowers, swirls, bling  and ribbon.


enkel innside
#
The inside is quite clean.

Baksiden er lik innsiden
#
Same as inside.
#
Skissen er slik, og jeg har fulgt den, men lagt til en blomsterbukett på siden og noen bling i hjørnene.
#
I have used this sketch, and added some flowers and bling in the corners.
Materiell:
Papir fra Pion Desig, fågelsång
Spellbinders dies Scalloped oval og oval
Text fra Kreativ Hobby
Bånd og blomster fikk jeg av en venninne. vet ikke opphavet. 
  

9 kommentarer:

America sa...

gorgeous bling and overall lovely embellishments. FAB take on the MM sketch this week! Thanks so much for joining us at Midnight Madness Sketch Challenge . Hope to see you again next time!

Gunn (MsPlum) sa...

Så lekkert Eline! Mange herlige detaljer!

Mvh
Gunn
Midnight Madness Design Team

Anne sa...

så flott kort, nydelig med kakeserviett og bling. :)

Guro sa...

Nydelig Eline!!!
Gjennomført og lekkert på alle sidene :-) Likte veldig godt bilde du har brukt her, og de nydelige hjørnene du har laget.
Lekker blomsterpynt på alle siden.
Tusen takk for at du er med denne uken også; håper vi ser deg igjen snart!
Sommerklem fra Guro
MMSC DT

KarinsArtScrap sa...

this is very beautiful eline.


greetings karin

Nine sa...

Hei igjen.
Like nydelig som alltid kjære deg. Ser du har vært aktiv i det siste. Selv om du ikke har fått så mange kommentarer, så er jeg innom og kikker - nydelige saker!
Klem fra meg.

marsha sa...

How stunning! I love your gorgeous vintage image, looks fabulous with the doily and those lush gems! Thanks so much for joining us for this week's Midnight Madness Sketch Challenge, hope you will come back and play again next week!
Hugs,
Marsha
MMSC-DT

Kari sa...

Herlig kort Eline!
Takk for hyggelig kommentar hos meg. Det var akkurat det jeg hadde gjort - limt magnetene under mønsterpapiret fordi jeg da trodde at det var jo så tynt at de holdt godt, men nei... Kanskje det finnes flere typer slike magneter?

Anonym sa...

Kjempeflott kort -vakkert dekorert og hærlig gjennomført:)
Klem fra mæ Tove:)