onsdag 8. juni 2011

Sommerlig boks

Jeg fikk se at Kortgleder hadde lagt ut bilde av en nydelig boks. Jeg ble inspirert og ville prøve meg på en boks jeg også. Slik ble resultatet:
 5 blomster og 5 sommerfugler gjør at den passer til 5 års jubileums utfordringen hos Kortgleder. Sommerlig papir, blomster og sommerfugler gjør at den også passer til Skrapperikets utfordring.  Jeg ble også inspirert av bildet hos Scrapperiket, sommerfugl i blomsten 

Material liste:
Papir: Bazzill, WeR Memory Keepers, Hoopla delight.
Blomster: Kort og Godt
Punch: MS-punch til blader og stor sommerfugl og den lille er fra EK.
Stempel: teksten er fra Kreativ hobby
Perler fra Storyteller

Legger det inn til følgende utfordringer:
Kortgleder:  Bruk 5, enten tall eller antall
Skrapperiket: utfrodring 28: sommer
Papirdokkene: La deg inspirere av bildet
A spoon Full of Sugar: heres comes summer

8 kommentarer:

anne marie sa...

Så fin og sommerslig den ble:)
Overdådig og flott pynta,og scallop-kanten gjorde seg virkelig:)
Tusen takk for hyggelige kommentarer på min andre blogg:) Koselig å bli husket på selv om det er labert med scrapping:)
Håper du har fine tider:)

Mamsens hus sa...

Så flott den ble. :)
Mye flott du lager. :)

Anne sa...

Nydelig eske, nydelig pyntet og herlige farger!

Takk for at du deltar hos papirdokkene, og lykke til.

Smil fra Anne:)

unni's scrappeboble sa...

Åååå denne var no nyyydelig da :)
Tusen takk for at du deltar på utfordingen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

Diddij sa...

Fantastisk flott eske :)
Herlige sommerfarger du ;)

Takk for at dud eltar hos papirdokkene :)
*Linn

Wenche sa...

Flott boks.

Takk for at du deltar.

Wenche, Scrapperiket.

Nine sa...

Nydelig boks med blomster og sommerfugler. Helt etter min smak!Flott papir også.
Her er det skikkelig labert for tiden med scrappingen. - og det har vart lenge. Det blir et kort i ny og ne.

Livert sa...

Hei. Gratulerer som vinner inne hos oss på Kortgleder. Ta en titt i bloggen vår og send en mail til adressen som står der.

Hilsen oss hos Kortgleder.