onsdag 9. desember 2009

Kort nummer 3 og 4

Kort nummer 4.
Dette kortet har jeg også brukt til utfordring fra Kreativ Hobby. Det var til restepapir.
På forsiden har jeg brukt motivet fra mønsterpapiret. 2 tekststempel og den lille snømannen fra Kreativ Hobby. Snømannen stikker også frem fra åpningen i toppen.


Her ser du bedre den lille snømannen og et av mønsterarkene som titter frem.
Også på dette kortet har jeg forsøkt å ta med skissen fra forsiden med i hele kortet. Den lille snømannen fra Kreativ Hobby er her embosset og klippet ut. Tekststemlet fra Kreativ Hobby er satt på en sirkel stanset ut med spellbinders

Jada, jeg liker den lille snømannen fra Kreativ Hobby


Kort nummer 3.
Dette har jeg også lagt ut til skisseutfordringen.

Denne nissen liker jeg også veldig godt. både den og teksstempel er fra Kreativ Hobby Jeg har fulgt skissen også inni kortet. det gir det en fin helhet synes jeg. Stjerne- og tekststempel er fra Kreativ Hobby.

Også bak har jeg brukt skissen. her er det stjernestempel og tekststempel fra Kreativ Hobby

Ingen kommentarer: