onsdag 9. desember 2009

Kort nummer 7 og 8

Kort nummer 8Her har jeg brukt syngende nissebarn, noter og tekststemel fra Kreativ Hobby. Sølvhjertene henger løst i sløyfen
Inni har jeg brukt samme sirkler på begge sider, Den ene til tekststempel fra Kreativ Hobby og den andre til julehilsen.

I tillegg til snømannen har jeg her bruk tekststempelet God Jul. begge er fra Kreativ Hobby.

Kort nummer 7
Dette er også med i pepperkakeutfordringen til Krativ Hobby

Fronten har fått pepperkakeoppskrift og store pepperkakefigurer. Klaffen/låsen har fått stemlet God Jul. Alle stempene er fra Kreativ Hobby
Øverst ti høyre har jeg også satt på et par pepperkakeformer.
inni er det små pepperkaker på "rist" og teksstemel, begge fra Kreativ Hobby

Og til slutt den lille søte snømannen. her har jeg ogå brukt et banner . begge stemplene fra Kreativ Hobby

1 kommentar:

Anne Bente sa...

Tusen takk for flott julekort! Du har fullført utfordringen med glans og en julegave blir sendt til deg i god til før julaften. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby