onsdag 9. desember 2009

Kort nummer 9 og 10 i Kreativ Hobby sin utfordring

Kort nummer 10
Da var jeg i mål =)
Her har jeg brukt de syngende nissejentene, notestempel og tekststemel. Alt fra Kreativ Hobby
God jul og godt nytt år er stemplet på kartong som jeg har laget bølger på. Jeg har også brukt julesang og bak motivet og rullet en sammen som pynt.

Inni har jeg brukt litt av samme skisse som på fronten. tekststemel er fra Kreativ Hobby. det er festet med brads med julemønster.

På dette kortet var det plass til to snømenn på baksiden sammen med teksten. Alt fra Kreativ Hobby

Kort nummer 9
Denne malen ble jeg tipset om av en "scrappetroll". Hun hadde funnet den hos Mayas Hobbyblogg. Kantene er klippet med en bordpunch. (Lånt fra samme scrappetroll) og figuren er stemel fra Kreativ Hobby.
Inni har jeg brukt nytt tekststempel fra Kreativ hobby. Hvite blomster med litt distress ink gjør seg på dette kortet.

Bak har jeg også de samme stempler som før fra Kreativ Hobby. Båndet går "løst" under motivet slik at det er mulig å la kortet stå åpent.

1 kommentar:

Nine sa...

Hei på deg!
Så fine kort du har laget. Nr 9 hadde en veldig fin bretteteknikk. Tror jeg må teste den ved en anledning!