søndag 13. desember 2009

Vintage utfordring hos Kreativ Hobby

Det har vært mange artige utfordringer hos Kreativ Hobby i denne adventstiden. Jeg har vært med i flere av dem og før helgen avsluttet jeg julekortutfordringen 10 julekort. Jeg trenger noen flere kort til familie og kjente så jeg kastet meg på denne utfordringen også. Har brukt to stempler fra Kreativ Hobby på forsiden av dette kortet, teksten og julekurven
Jeg har falt for ideen med å trekke skissen på forsiden inn i kortet. Her har jeg brukt en ferdig tag som jeg har stemplet med tekst fra Kreativ Hobby på den ene siden og på den andre siden er det en tag med plass til julehilsen. Den har jeg stemplet med lite jueltre fra Kreativ Hobby.

Denne gangen har jeg bare satt på et banner med navnet mitt laget med stempel fra Kreativ Hobby sitt stempel.

1 kommentar:

Turid sa...

Tusen takk for snille ord i bloggen min. Du har jammen mye fint i din du også! Så flink du er til å pynte innsiden av kortene... Liker godt konvoluttkortene du lager også :) Du lurte på om jeg lagde posene selv? Akkurat disse har jeg kjøpt ferdige. Det tar litt mindre tid det enn å knote det til selv :)
Ha en fin førjulstid!
Klem Turid